  • Data: 2011-03-21 09:50:58
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jagr napisał:
    > Dla kotła, dla instalacji czy dla domowników?
    > A podłogówka jaką temperaturą jest u Ciebie zasilana?

    Widzę, że teoretyzujesz i usiłujesz nadrobić miną...

    Wyobraź sobie, że kotły stałopalne _powinny_ pracować przy temperaturach
    _powyżej_ 60 stC, bo istnieje coś takiego jak KOROZJA NISKOTEMPERATUROWA.

    Poczytaj sobie trochę, to będziesz wiedział, a potem się udzielaj w
    temacie, bo widzę, że chcesz pokazać, że duuużo wiesz, a okazuje się, że
    jeszcze więcej musisz się douczyć.

    W podtrzymaniu kocioł owszem spala opał, ale... są straty związane z
    ciągiem kominowym oraz z temperaturą rurek obsługujących kocioł, zatem
    energia wytwarzana w procesie podtrzymania spokojnie się tu rozprasza. I
    nie jest to żadna moc minimalna kotła. Po prostu są to wkalkulowane
    straty ciepła.

    Co do podłogówki...

    No cóż... kolejny raz udowodniłeś swą niewiedzę i ignorancję...
    Słyszałeś o czymś takim jak zawory trójdrogowe i czterodrogowe...?

    Proponuję zaprząc do pracy wujka google, albo zwykłą wikipedię, a potem
    dopiero się wypowiadać, bo zażenowany jestem jak czytam te Twoje
    mądrości na temat pracy kotłów stałopalnych...

    pozdrawiam
    Robert G.