  • Data: 2011-08-18 17:24:43
    Temat: Re: projekt WM do oceny
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym tego projektem nie nazwał. Brak oznaczenia jakiej średnicy rury
    będą użyte. Z tego co wiem, lepsze byłoby rozprowadzenie "drzewiaste",
    tj. jedna gruba rura rozdzielająca się na dwie mniejsze, itp. i tak aż
    do sięgnięcia docelowych pomieszczeń. Wielkościami rur i ilością
    zagięć wpływa się na ciśnienie przepływającego powietrza, i najlepiej
    w ten sposób ustalać wielkości przepływów, tj. do pomieszczenia o
    większej wymianie m3/h większa rura, do mniejszego mniejsza albo
    bardziej pozginana, itp.

    No i wywiew w korytarzyku moim zdaniem zbędny. Podane ilości m3/h
    wzięte jakby z dupy (z norm) - nie powinny być doskalowane do
    wielkości pomieszczeń?