  • Data: 2011-06-01 20:25:04
    Temat: Re: projektowanie kuchni
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:is3k1s$uss$1@node2.news.atman.pl...

    > Socjalizm ci dziury w mózgu wypalił.

    Ta kuchnia powstała na długo przed socjalizmem :) Z opowieści Babci
    wynikało, ze też to było główne miejsce w domu. Obserwując znajomych,
    nieznajomych i zwierzęta widać, że najlepiej czują się przy tym stole (pod
    stołem dla zwierzaków). Czasem trudno wygonić do pokoju :)

    > W kuchni się przygotowuje potrawy.
    > W jadalni się je.
    > W salonie się wypoczywa.
    >
    > Nawet jeśli te trzy pomieszczenia nie są rozdzielone ścianami to mają
    > różne przeznaczenie.
    >
    > W kuchni się nie je.

    Oczywiście masz rację. I co z tego? U mnie najlepiej się je przy kuchennym
    stole :)

    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)