    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Mon, 8 Mar 2010 16:34:58 -0000

    przypadkiem nie zajmujesz sie takimi projektami?

    > tylko ze CCC (cena czyni cuda) mścić się potrafi nie raz

    wykladnik ceny jest najgorszym mozliwym wykladnikiem,
    biorac go pod uwage jako czynnik zaufania...
    To ze ktos sie ceni nie znaczy, ze jego praca jest tyle warta,
    chyba ze moze sie pochwalic co zrobil jak zrobil itd.

    Ja Ci mowie teraz wykonam projekt za 300zł od metra,
    to bedziesz mial do mie szacunek na dzien dobry bom drogi.....

    >- płacisz także za "markę" projektującego - skoro ktoś za tyle chce
    >zapłacić, znaczy uważa to za warte ceny

    no i to jest prawda, twoja praca jest warta dokladnie tyle
    ile ludzie chca za nia zaplacic a nie na ile Ty ja wyceniasz,
    choc jedno z drugim moze sie pokrywac :-).

    Pzdr
    Darek