    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Tue, 9 Mar 2010 16:18:02 +0100

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:ubqx5ek0suz4$.75kx5tdn5tpa$.dlg@40tude.net...
    > potrzeb, upodobań i przyzwyczajeń.
    Na rynku jest tyle gotowców że moim zdaniem kazdy spokojnie dopasuje swoje
    potrzeby, upodobania i przyzwyczajenia.
    Co zreszta mozna specjalnie dopasowywac w domkach 100-200mkw?
    Tak jak Adam juz pisał: bedzie tam pewnie kuchnia, salon, gabinet sypialnie.
    Cudów na takim metrażu nie wymyślisz.
    Zastanawiam sie więc czasami za co ludzie płaca po 10tys robiąc indywidualne
    projekty małych domów jednorodzinnych?
    Ja kupiłem działke z pozwoleniem na budowe i projektem wybranym przez
    poprzedniego włascicela, podczas budowy dopasowaliśmy to z zona do naszych
    "potrzeb, upodobań i przyzwyczajeń" i jest ok.
    Teraz mam na oku kolejna działke, pewnie jak ja kupie wyszukam gotowca
    najbardziej mi odpowiadajacego, naniose ew. zmiany, kierbud narysuje
    naopisze i ostempluje co tam będzie potrzebne i budowa się zacznie

    W niedziele byłem u znajomego co własnie kończy budowe domu a własciwie
    rezydencji chyba z 800-1000mkw. Tam rozumiem ze gotowca się nie dopasuje,
    tam trzeba projekt indywidualny.

    Krzysiek