    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Tue, 9 Mar 2010 16:36:32 +0100
    <hn5b44$224$1@news.onet.pl> <ubqx5ek0suz4$.75kx5tdn5tpa$.dlg@40tude.net>
    <hn5orb$pv4$1@news.onet.pl>

    > Na rynku jest tyle gotowców że moim zdaniem kazdy spokojnie dopasuje
    > swoje potrzeby, upodobania i przyzwyczajenia.
    > Co zreszta mozna specjalnie dopasowywac w domkach 100-200mkw?
    > Tak jak Adam juz pisał: bedzie tam pewnie kuchnia, salon, gabinet
    > sypialnie. Cudów na takim metrażu nie wymyślisz.
    > Zastanawiam sie więc czasami za co ludzie płaca po 10tys robiąc
    > indywidualne projekty małych domów jednorodzinnych?
    > Ja kupiłem działke z pozwoleniem na budowe i projektem wybranym przez
    > poprzedniego włascicela, podczas budowy dopasowaliśmy to z zona do naszych
> [...]

    To, że ty nie masz takiej potrzeby by dopasować dom do własnych potrzeb oraz
    dopasować wnętrze do własnego stylu oraz by to architekt wnętrz odwalił
    robotę wizualizacji wraz z wyborem elementów wykończenia to wcale nie
    oznacza, że inni budujący nie maja takich potrzeb.
    Ja za każdym razem rozpoznam rękę architekta wnętrz czy to w mieszkaniu czy
    też w domu. To po prostu widać. Jeśli ty nigdy nie korzystałes z takich
    usług to jak mozesz sie wypowiadać?