  • Data: 2010-11-03 21:18:52
    Temat: Re: przegląd gwarancyjny pieca CO i SOLARÓW
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iap0b3$ibr$1@news.onet.pl...

    > Jedyne co mnie irytuje to polityka gwarancyjna tej firmy. Mianowicie
    > pierwszego uruchomienia ma dokonać ich serwis wprawdzie nieodpłatnie ale
    > za dojazd sobie liczy i to sporo.
    >
    > Za pierwszy przegląd trzeba płacić około 200 zł od urządzenia + dojazd.
    >
    > w zasadzie za przegląd 200 zł to przesadzona wg mnie stawka, a dojazd
    > liczą jak chcą jak daleko to 1 z od km jak blisko to ryczałt np. 50 zł za
    > 2 km.

    Bo trzeba zdać sobie sprawę z tego że gwarancja to produkt - umowa
    cywilnoprawna określająca uprawnienia i zobowiązania obydwu stron. Nie ma
    przymusu by z niej korzystać a gdy chce się korzystać, robi się to na
    warunkach określonych w umowie, które są zazwyczaj tak skonstruowane aby
    gwarant jak najmniej tracił (uwzględniając efekt skali)