  • Data: 2010-11-03 09:49:58
    Temat: Re: przegląd gwarancyjny pieca CO i SOLARÓW
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 18:36, Marek Dyjor pisze:

    > pod warunkiem jednakże, że niezgodność istniała już w chwili sprzedaży a
    > ten fakt jest domniemany z automatu tylko do 6 miesięcy od daty sprzedaży.
    >
    > jeśli firma pójdzie w zaparte to skończysz w sądzie, będziesz musiał
    > wynająć rzeczoznawcę który wyda opinie zgodną z twoim oczekiwaniem,
    > druga strona zaś przedstawi swoją opinię prawną i wszystko zależy do sądu.
    >
    > ta ustawa jest wspaniałym przykładem prawa zrobionego pdo prawników a
    > nie pod konsumentów. Niby masz super prawa ale ich egzekucja jest
    > praktycznie tylko możliwa na drodze sądowej i przy założeniu że trafisz
> [...]

    Fragment skopiowany z grupy PRAWO:

    Proste jak drut kolczasty: przez pół roku "domniemywa się".
    Znaczy klient przynosi, mówi "zepsuło się" - i właśnie istnieje
    DOMNIEMANIE, że się zepsuło, bo było źle zrobione.
    W razie wątpliwości to sprzedawca musi wykazać klientowi, że
    towar był dobry, a to on (klient) go utopił, upuścił z dwu metrów
    na beton, nie smarował według instrukcji itede.

    Po pół roku, do dwu lat, nadal sprzedawca odpowiada, ale "domniemania"
    już nie ma. "Zepsuło się"... ale teraz wykaż, że samo się zepsuło :P

    koniec cytatu

    Ariusz