  • Data: 2012-05-06 13:51:34
    Temat: Re: przemarzniete drzewka
    Od: "t" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem dzisiaj na giełdzie i tam spezewdają drzewka dokładnie takie jak ja
    mam - raczej bez liści; to chyba nie jest normalne skoro od półtora
    tygodznia mamy temperatury powyżej 20 stopni

    czy oni sprzedają uschnięte drzewka? czy ja o czymś niewem?
    ( może takie drzewka młode to wyrastają trochę później, albo są inaczej
    przechowywane ?)

    r.