  • Data: 2009-07-29 11:02:58
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4p85f$gdu$1@news.telbank.pl...
    > 2. Odnoszę wrażenie, że najgłośniej krzyczą Ci, którzy uważają, że
    > wszystko im się należy z racji urodzenia. Nikt nikomu nie broni utworzenia
    > "Ruchu na rzecz tęczowych dachów" i doprowadzenia do zmiany planu
    > zagospodarowania przestrzennego. Wystarczy wygrać wybory samorządowe. Na
    > tym polega wolność w demokracji.

    Ha Ha Racja.
    Jednak uwazam że bedąc np Twoim sasiadem to powinienem się dostosowac do
    odległosci zabudowy, maksymalnej ilosci kondygnacji, utrzymac strefe
    biologicznie czynną itp. Jednak to jaki kolor dachu sobie zrobie i jaką
    elewacje to juz jest mój problem i tego nikt nie powinien regulować.
    A że razi to Twoje poczucie estetyki to juz Twój problem jednak. Mnie np nie
    podoba się działka za moim płotem bo rosna na niej chwasty, pokrzywy itp.
    Czy uważasz że powinienem się domagać aby gmina nakazała właścicelowi tej
    działki sadzić tam kwiatki?- bo te pokrzywy, osty itp to nieestetyczne
    są(chociaz mam gdzie wyrzucać skoszoną trawe).
    Jak daleko powinny Twoim zdaniem iść uregulowania?. Bo o dachach i elewacji
    juz pisałeś. A płoty, a podjazdy, a może krzewy w ogródkach wg rozdzielnika?

    Krzysiek