  • Data: 2009-04-20 21:10:48
    Temat: Re: przepływowy podgrzewacz wody (elektryczny)
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > czy ktoś doradziłby mi sprzęt dla sensownej obsługi łazienki (wanna
    > +umywalka) i kuchni (zlew) dla 4 osób?
    > kupić jeden na całość czy oddzielnie dla kuchni i łazienki?
    > sterowanie hydrauliczne czy elektroniczne?
    > rozważam Kospel PPH lub PPE 18kW
    Do łazienki 18kW bądź 24kW

    Jeżeli łazienkę masz kilka metrów od kuchni to proponuje dwa ogrzewacze.

    Znajomi do kuchni wstawili termę 15l i są zadowoleni z takiego rozwiązania.
    Zalety masz zawsze ciepłą wodę, zazwyczaj 15 l starcza na zmywanie.

    Jako anegdotę podam, że znajomy wyrzucił ogrzewacz przepływowy, a zainstalował
    bojler elektryczny 100 - 150 litrów.
    Powód - rachunki za energię.
    Przy dorastających córkach ogrzewacz chodził na okrągło. Potrafiły trochę
    siedzieć pod prysznicem.
    Przy bojlerze muszą niestety ograniczyć czas kąpieli:).