  • Data: 2009-04-21 10:37:38
    Temat: Re: przepływowy podgrzewacz wody (elektryczny)
    Od: Paul_Muad_Dib <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    słuchajcie, a układ:

    w kuchni niewielki przepływowy (bo faktycznie przy zmywarce nie będzie
    zbyt obciążony)
    w łazience pojemnościowy (są takie 80l Kospel Slim - ale czy ta
    pojemność wystarczy przy 4 osobach, w zasadzie 2 dorosłe i 2 małych
    dzieci, przy wannie i umywalce)?

    no i jakie macie zdanie o Kospelu, może zasugerujecie mi jakieś
    alternatywy? mieszkam w Bielsku-Białej, nie wiem jak z serwisem.

    PMD