  • Data: 2011-09-22 15:22:41
    Temat: Re: ptaki na słupie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 17:10:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Masz rację. Według Ciebie.
    > Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego
    > imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?

    To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka nie radzącego sobie z
    "bezkonfliktowym" umiejscowieniem JEDNEGO auta wobec drutów energetycznych
    które z reguły mają postać długich cienkich linek i zwykle nie
    rozpościerają się nikomu nad całą działką, a w tym konkretnym opisanym
    przypadku są PRZED działką i pozostaje jeszcze do parkowania teren NIE
    przed samą działką oraz przypuszczalnie na niej samej :-)

    Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny i pozwól mi się śmiać
    do rozpuku, co i tak zresztą czynię, z Twoim pozwoleniem jak i bez niego
    :-)
    --
    XL