  • Data: 2011-09-23 05:16:15
    Temat: Re: ptaki na słupie
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz postawić wiatę. ;) Ptaki mają to do siebie, że siadają na
    > drutach i (jak to wyraziłeś) srają -- nie mają nawet pęcherzy.
    > Człowieka nie oduczysz (używając Twego słownictwa -- wymownego)
    > srania gdzie popadnie, a co dopiero ptaka, którego Bóg (natura,
    > gdy ktoś ateistycznie jest nastawiony do stworzeń) takim zbudował.
    >
    > Nawet jeśli nie osrają :) na Twojej działce -- osrają w innym
    > miejscu. Możesz (około 3 złotych za około 3/4 setki sztuk) kupić
    > wilgotne/nasączone ściereczki do pielęgnacji niemowląt -- i ścierać. :)
    >
    > -=-

> [...]

    Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
    Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.
    To jak Wam mysz wlezie do domu, to ją dokarmiacie, bo taka biedna? Albo
    jak Wam nornica ryje, to ją dokarmiacie?

    A koledze, żeby nie zostawiać kolejnego wpisu nie w temacie, proponuję
    na początek najmniej inwazyjną metodę - kupić jakąś imitację ptaka
    drapieżnego. Na allegro jest trochę tego - od zwykłych naklejek na
    szybę, po prawdziwe "kukły". Są też specjalne repelenty (choć jeśli
    chodzi o druty, mogą być kłopotliwe:) ). Są nagrania głosów drapieżnych
    ptaków.

    Jak te sposoby zawiodą, trzeba będzie użyć bardziej drastycznych :)

    Pozdry,
    MW