  • Data: 2011-09-25 11:04:12
    Temat: Re: ptaki na słupie
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Wróć Przesmiewco do swego chlewa -- weź do spółki Jerzego Kopanię (szkoda, że
    >ten złodziej został kiedyś posłem -- ale dzięki temu Polacy mają dziś dobrobyt!!!)
    >i oddychaj (za przeproszeniem) gównem, skoro Cię polskie (i międzynarodowe) prawo
    >nie interesuje.
    >
    >Zapewniam, że łatwiej zmyć ptasie gówno (co często robię) niż
    >Ozorowskie -- którego przedstawicielami są Kopania i Przesmiewca.

    Juz ci pisalem, ze mylisz osoby.
    Jakim trzeba byc debilem, zeby tego nie rozumiec

    >Ptasie odchody -- to pikuś. :)

    Ptasie odchody robia wzery ktore czynia wieksze
    szkody niz jakies komary.
    Ptasich odchodow mozna unikac, komarow sie nie da.
    Twoje teskty sa od czapy i nie wiadomo czemu maja sluzyc.
    Gosc ma problemy z kupami nie komarami, masz problemy z
    rozumieniem pytan i tematu watku?