  • Data: 2011-05-30 14:05:13
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4de382f8$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...

    > Byłem, rozmawiałem - wykonawca kazał dać 2,5cm podstawki więc od razu je
    > kupiłem. Wyjdzie więc 2,5cm betonu B25 + 21 wysokość stali + 6,5 betonu
    > nad.
    > Wykonawca twierdzi, że będzie dobrze i nie popęka.

    Wiec zapłać mu dopiero następnego dnia.

    > Zobaczymy. Wstawię fotki jutro lub pojutrze.

    2.5cm podstawione pod pręty da 1.9cm na beton pod strzemionami. Strzemiona
    mają grubość 6mm
    Nie wiem jakie kamyki są w zamawianym betonie ale w B25 są duże.
    Podstawki muszą być wiązane drutem a nie ten syf ze składów budowlanych. Bez
    wiązania zbrojenie spadnie.

    Wibrator mają?
    Folię przezroczystą kupiłeś? idą upały.
    Zdjęcia zrób po kilku godzinach. po 4-5 już będzie widać.
    Jak nie popęka do rana to nie popeka już później.

    Nie żebym się czepiał ....