  • Data: 2009-02-22 05:07:02
    Temat: Re: rainbow
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jedynie w tym, że w przypadku małych powierzchni do uprzątnięcia,
    > np. zapiaszczony kawałek podłogi, czy kilku okruszków w kuchni dłużej trwa
    > wymienienie wszystkich rytuałów obsługi Rainbowa, niż sprzątanie zwykłym
    > odkurzaczem.

    Oczywiscie - narzedzie dobiera sie odpowiednio do pracy. Jak mi ptak nasra
    na srodek maski
    to tez nie wyciagam karchera. ;)

    > Przypomniałem sobie jeszcze jeden mały minus Rainbowa - jest dość głośny.

    Tyz prowda.

    Demonizowanie jednak tego "jak to odkurzacz typu rainbow czy hyla jest
    niewygodny" jest stanowcza przesada imho. Ma swoje zalety i wady - jak kazdy
    inny odkurzacz. Sam bym go nie kupil - jest po prostu za drogi (hyla takze).

    Pozdrawiam

    Kane