  • Data: 2009-05-15 08:44:32
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a1ec59f2-c3e0-41f6-8425-91e1a8b0df68@r36g2000vb
    r.googlegroups.com...
    > On 14 Maj, 22:28, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Eee, akurat laczenie / ukladanie pexow i sam system rozdzielaczowy mi
    > pasuje jak najbardziej :-)

    Mi tam tez pasuje, zwlaszcza jak jest nie u mnie. :-)
    Nie chodzi o to, ze to zle rozwiazanie ale o to, ze nie bardzo zasadne. To
    tylko woda, nie trzeba tego jakos regulowac, odlaczac i co tam jeszcze. To
    uzytkowo tak samo dobre roziazanie jak kazde inne. Zlozysz, zamkniesz i tyle
    go widzieli.

    > Do zgrzania mam tylko pare zlaczek, a kolanek i innych zlaczek bede
    > mial znacznie mniej :) Zlaczki pexowe mam zaciskane, wiec ich
    > zarobienie to 3 sekundy ;)

    Ale koszt tych zlaczek jest kilkukrotnie wyzszy. Prowadzenie paru rurek
    izolowanych otulina jednym kanalem tez moze byc klopotliwe z uwagi na ilosc
    zajmowanego miejsca i tez mimo prostoty prowadzenia pexala moga byc problemy
    z upchnieciem tego w miejscu jakiejs koncentracji rur.

    > No i jak wypasnie szafka wyglada! :D Jak bede mial gotowe to sie
    > pochwale :P

    Te szafke w lazience do ktorej w zyciu nie zajzysz trzeba jakos zabudowac, a
    to kolejny kafelkowy problem. Jedyna zaleta tego to taka, ze nie ma laczen
    po drodze. Ale dzisiejsze systemy w zasadzie nie maja z tym problemu.

    Pozdro.. TK