  • Data: 2009-05-15 19:40:42
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 20:58, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    [...]
    > Bateria termostatyczna to panaceum na takie slabostki, zreszta cos z ta
    > instalacja jak piszesz , pewnie nie tak.

    Baterie termostatyczna maja wlasnie moi rodzice w prysznicu - przed
    "szokiem termicznym" ni cholery nie chroni - conajwyzej skraca jego
    czas ;-)

    [...]
    > Nie slyszalem jeszcze o takich zgrzewach, no ale byc moze.

    No to jest fakt sprzed paru dni. Pytalem dzisiaj ojca przy okazji jak
    zgrzewalismy piony i podejscia do rozdzielaczy czy na pewno nie
    skrecal zlaczek przy zgrzewaniu i mowi ze na pewno nie - wszystko
    robil po bozemu :) No ale nie byla robiona proba cisnieniowa podczas
    ktorej pewnie usterka by wyszla.

    [...]
    > trzyma jakby zrobione bylo wczoraj. No ale to moje doswiadczenia i nie
    > neguje, ze Twoj ojciec cos tam. Slyszalem rowniez ze i pexal gdzies tam pekl

    No wlasnie - kazdy robi wedlug swojego doswiadczenia ;-) Mnie zona
    chce do zawalu doprowadzic plukaniem talerza wiec robie system
    rozdzielaczowy, znajomemu rozciekla sie rurka PP wiec robie PEX (do
    ktorego jednak bylem przekonany juz chyba rok temu przy planowaniu
    wszystkich instalacji :)

    > w wylewce. Opisywal kiedys taki przypadek na grupie Leo bedacy podobno
    > doswiadczonym instalatorem, ktoremu podlogowka zrobila taki numer po jakims
    > czasie. Produkt byl ubezpieczony, wiec nie bylo problemu, no ale jednak i
    > nielaczona rura moze wyciac taki numer. Na nieszczescie to podobno kura
    > pierdnie, a idealnych rozwiazan nie ma.

    Sadze jednak ze przecieki na zlaczkach to zdecydowanie wieksza zmora
    niz pekanie rur PEXowych.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.