  • Data: 2009-05-15 09:15:34
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 10:44, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:a1ec59f2-c3e0-41f6-8425-91e1a8b0df68@
    r36g2000vbr.googlegroups.com...

    > Mi tam tez pasuje, zwlaszcza jak jest nie u mnie. :-)
    > Nie chodzi o to, ze to zle rozwiazanie ale o to, ze nie bardzo zasadne. To

    Jest zasadne ;-) Czuje to czasem jak siedze pod goracym prysznicem (a
    lubie dlugie sesje po 15-20 min;) a tu nagle jebut szok termiczny bo
    zona splukuje w zlewie talerz ;) Problem zapewne wynika ze zbyt malej
    srednicy rurek i ze skopania instalacji wodnej w tym mieszkaniu ale
    tak czy siak - wole nie ryzykowac ;)

    [...]
    > Te szafke w lazience

    W kuchni ;)

    > do ktorej w zyciu nie zajzysz trzeba jakos zabudowac, a
    > to kolejny kafelkowy problem.

    Zaden problem - akurat szafke bede mial jak juz wczesniej pisalem pod
    zlewozmywakiem, tam kafelek nie bedzie :)

    > Jedyna zaleta tego to taka, ze nie ma laczen
    > po drodze. Ale dzisiejsze systemy w zasadzie nie maja z tym problemu.

    O widzisz - a moj ojciec jakis czas temu robil generalny remont
    swojemu kumplowi i zgrzewana laczka po pol roku sie rozciekla (przez
    pol roku bylo szczelnie!). Zapewne cos popsul przy zgrzewaniu ale ja
    wole nie ryzykowac. Wole zaplacic te ~500 pln wiecej i miec swiety
    spokoj, a wszystkie laczenia na wierzchu, niz miec potem mega problem
    z kuciem wszystkiego (lacznie z posadzka z podlogowka). Pozatym nie
    ukrywam ze zalezy mi na czasie i bawienie sie w zgrzewanie mi sie nie
    widzi - juz pomijajac kwestie czasu samego zgrzewania VS zaciskania
    zlaczki - tu trzeba mase roznego typu kolanek, trudno to policzyc w
    czasie roboty, wiec w trakcie (a zwykle jak zabraknie bedzie wlasnie
    godzina 17:01) bedzie trzeba jezdzic do sklepu. Jak ja tego nie
    lubie :) Kupilem wiec tyle kolanek pexowych z lapkami i GW ile trzeba
    na zacisk +2szt. na zapas i tyle - instalacje przypuszczam ze poloze w
    jeden dzien.

    Zreszta - co kto lubi, ja oprocz faktu ze system rozdzielaczowy
    bardziej mi "lezy" kupuje za te pare marnych stow bezpieczenstwo,
    gwarancje i ubezpieczenie na najblizsze parenascie lat w jednym ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.