  • Data: 2012-01-24 12:42:10
    Temat: Re: rejestrator do monitoringu
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli z takm rejestratorem powinny
    > zadziałać:http://internec.pl/pdfs/DS-7608NI-S_kk_pl.
    pdf

    > nie jest drogi ok 1000zł netto

    Gdzie masz taki? W sieci znajduje tylko jakis sklep w slowacji za
    "jedyne" 530e netto czyli ok 3k pln brutto ;)
    pozdr.

    W tej firmie co linka podałem, ale trzeba z nimi umowe handlową miec, aby w
    cenie 1000zł netto kupic
    inaczej trochę drożej wyjdzie ale to 8 kanałowy, 4 mozna kupic taniej.

    ale 4 to juz nei kupie bo to za malo nawet na domek :)
    taki teraz mam analogowy

    Kamerkę już jedną zamówiłem na testy sobie :) next week będzie
    juz nie mogę się doczekać :)

    ale skonczy się pewnie na zakupie rejestratora cyfrowego bo kompa to nie
    będę chciał mieć caly czas
    odpalonego do zgrywania materiału, jakoś pewniejszy wydaje mi się po prostu
    rejestrator.