  • Data: 2012-01-24 13:06:14
    Temat: Re: rejestrator do monitoringu
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 13:42, AT pisze:
> [...]
    pdf

> [...]
    >

    > W tej firmie co linka poda?em, ale trzeba z nimi umowe handlow? miec, aby w
    > cenie 1000z? netto kupic
    > inaczej troch? dro?ej wyjdzie ale to 8 kana?owy, 4 mozna kupic taniej.
    >
    > ale 4 to juz nei kupie bo to za malo nawet na domek :)
    > taki teraz mam analogowy
    >
    > Kamerk? ju? jedn? zam?wi?em na testy sobie :) next week b?dzie
    > juz nie mog? si? doczeka? :)
    >
    > ale skonczy si? pewnie na zakupie rejestratora cyfrowego bo kompa to nie
    > b?d? chcia? mie? caly czas
    > odpalonego do zgrywania materia?u, jako? pewniejszy wydaje mi si? po prostu

    tylko ze ten rejestrator pewnie będzie brał tyle samo prądu co komp

    ja ide w inną stronę

    kamery IP i rejestrator wirtualny na serwerze gdzieś w internecie
    co będzie dziś w razie włamu?
    1 sprawa to złodziej idzie do rejestratora i rozp...la go w mak
    i tyle masz z dowodów

    a tak wszystko wysyłane jest na serwer gdzieś w polsce i tyle
    polecam
    wowza.com

    mam i polecam

    michal