    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: reklamacja w castoramie
    Date: Wed, 27 May 2009 15:06:04 +0200

    news:1k7rh1mzagi63$.1qwjbkwko8li0$.dlg@40tude.net...

    > No ciekawe. To znajdz mi chociaz jednego w takiej cenie, tylko zeby umial
    > cos zrobic. Mam 3 lazienki w kolejce.

    Zapraszam na pomorze- okolice Wejherowa, Słupska Lęborka
    Znajde Tobie kilku takich od ręki. To czy umieją robic ocenisz sam- zrobia
    zle to paragony im zamiast zapłaty
    Ten gość co u sąsiada robił za 20zł mkw zrobił to na prawde dobrze. Pewnie
    osoby ze zmysłem artystycznym jak np Kiki znalazły by jakies niedociągnięcia
    ale to u każdego mozna

    > Taki sprzet mozna skompletowac za 500 zl. Pisane bylo wiele razy jaka jest
    > roznica miedzy sprzetem typu castorama a sprzetem profesjonalnym. Na
    > pierwszy rzut oka byle która młotowiertarka einhell za 150 zł ma duzo
    > lepsze parametry od niebieskiego boscha za 800 zł. Roznice poczujesz
    > dopiero jak bedziesz mial do wywiercenia 100 otwórów w żelbecie.

    Jak jest potrzebny sprzęt do żelbetu to się go kupuje/wypozycza. Jednak w
    80% ściany to suporeks, porotherm, cegła i Einhell wystarczy
    Myśle zreszta że 6 Einheli wytrzyma dłużej jak jeden Bosch a cena ta sama.

    Krzysiek