    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator czy ma to sens
    Date: Thu, 4 Feb 2010 19:49:39 +0100
    <hjst2h$dgq$1@news.onet.pl> <hjsth7$l7p$1@news.interia.pl>
    <hju892$9eq$1@news.onet.pl>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <hjuj9j$k12$1@news.onet.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    <hjv9pk$j8d$1@news.interia.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <hk1ubq$lqu$1@news.interia.pl>
    <6...@c...googlegroups.com>
    <hk266b$1um$1@news.interia.pl>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <hkbc5f$e60$1@news.onet.pl> <hkbiu0$3qq$1@news.onet.pl>
    <hkd26h$j76$1@news.interia.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <hkev3v$ptc$1@news.interia.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>

    Uzytkownik "zbooY" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3ce2988c-bf4f-444d-8563-

    > a policzyles globalne odsetki od kapitalu, ktory masz i mozesz
    > conajmniej na lokacie zlozyc

    Uwazasz, ze na lokacie zarobie biorac na nia kredyt??

    > ale to conajmniej bo jak pisalem, raz na powiedzmy 5lat mozesz
    > spokojnie czekac na okazje inwestycyjne

    Ja mam swoje okazje inwestycyjne i tym sie dzis zajmuje. Poswiecam temu caly
    swoj zawodowy czas i nie bardzo mam ochote wiecej. To co ew. zostaje moge
    przeznaczyc na oszczednosci dywersyfikujac. Nie ma mozliwosci pracy z jednej
    strony i po godzinach szukania co dzien nowych mozliwosci pomnozenia
    kapitalu. Takie sa realia, ze w kazdej chwili znajdzie sie nowa mozliwosc to
    sie zgodze, tylko ja batman nie jestem. Koncentruje sie na jednym i tego
    pilnuje.

    > a nie dopoki jest po prostu tanszy?

    Owszem jak masz mozliwosc zainwestowania, ja pisalem o nadwyzce.

    > a zjadanie oszczednosci nie
    > zmniejsza "srodkow obrotowych" ?

    Srodki obrotowe to srodkii obrotowe, oszczednosci to oszczednosci.

    > poczytales o tym bilansowaniu/kompensowaniu kredytu oszczednosciami?

    Przyznam szczerze, ze nie czytalem. Wybacz to nie powod lekcewazenia, ale
    raczej braku checi poznawania rzeczy mi nie potrzebnych. Ludzka rzecz, mozg
    co dzien odrzuca rzeczy nieistotne dla codziennego dzialania.

    > bo przestane linkowac ;-)

    OK, jak nie dluzsze od pol strony to zmecze.

    > to taki program minimum :-)

    Dobra, ale ja nie mam zamiaru umierac tu za wlasne poglady. Kazdy ma swoje i
    wlasny pomysl na zycie.

    Pozdro.. TK