    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
    Date: Thu, 28 May 2009 09:20:32 +0200

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvl03j$sia$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    2g2000vbl.googlegroups.com...

    > Rozliczamy równo wg lokali - czyli wersja 3 -nawet gdy jedne maja po 70 m2
    > a inne po 80m2 i mieszka tam różna liczba osób.
    > To prawda - nie powierzchnia generuje śmieci a osoby ale liczba osób się
    > zmniejsza lub zwiększa, jedni maja dużo gości /dużo śmieci nawet po jednym
    > spotkaniu/ , inni pomieszkiwują np przez pół roku a pół roku na działce
    > lub wyjazdach, więc od 10 lat liczone jest równo na każdy lokal i to rodzi
    > najmniej konfliktów.

    Dodatkowo odpada problem określenia kto mieszka, a jest niezameldowany, a
    kto jest zameldowany a nie mieszka. Są spółdzielnie gdzie koszt wody i
    śmieci liczą ryczałtem od liczby zameldowanych osób i ludzie przemeldowują
    się do rodziny mieszkającej w domkach. Każdy idiotyczny przepis rodzi
    patologie dlatego IMO najlepiej liczyć od lokalu.

    Pozdrawiam
    Winetoo