  • Data: 2013-11-13 22:48:32
    Temat: Re: rozmowy działkowców
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 listopada 2013 03:01:43 UTC+1 użytkownik Moon napisał:
    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo interesujace, ale jak uważacie, co one "robią", te liście? Jaki mają
    >
    > wpływ na smak, czy cośtam? Ciekawi mnie to, bo do następnego sezonu kawał
    >
    > czasu. Na szczęście wiśnie mam...
    >
    > Niepokoi mnie też trochę większa ilość cukru od wagi owoców w przepisie.
    a mnie ten kwasek cytrynowy. Nie wierzyłam w te liście i nie dałam, nalewka ma piękny
    kolor, moc, ale pierwsze wrażenie jest nieciekawe. A miało być tak pięknie... nie
    wiem czy jeszcze raz ją zrobię, zwłaszcza, że nalewka z pigwy wydaje mi się
    najlepsza. No i mam pytanie czy ktoś z Was posadził pigwę lub pigwowca u siebie?

    kiwiko