  • Data: 2013-11-16 08:24:07
    Temat: Re: rozmowy działkowców
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 00:04:53 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:
> [...]
    piękny kolor, moc, ale pierwsze wrażenie jest nieciekawe. A miało być tak pięknie...
    nie wiem czy jeszcze raz ją zrobię, zwłaszcza, że nalewka z pigwy wydaje mi się
    najlepsza. No i mam pytanie czy ktoś z Was posadził pigwę lub pigwowca u siebie?

    > W przypadku aronii niezbędne jest przemrożenie owoców przed zalaniem
    >
    > spirytusem. Usuwa to charakterystyczną goryczkę.

    przemroziłam, ale owoce są i tak niejadalne

    > A za najlepszą uważam nalewkę z czermechy ;)
    jeszcze takiej nie robiłam ;)

    kiwiko