    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Date: Fri, 29 Jan 2010 21:10:35 +0100

    news:hjv6u3$fpa$1@news.interia.pl...

    > Gdybys mial co najmniej dwa obiegi, podlogowka i grzejniki, solary tej
    > samej firmy z duzym zasobnikiem i chcialbys sterowac kotlownia przez
    > internet podczas dlugich wyjazdow to wtedy ma to sens. To umozliwia Ci
    > kociol ktory zakupiles, bo spelnia te wszystkie wymagania.

    A kto powiedział, że za rok tego nie będzie? Pokaż mi gdzie takie coś
    napisałem. W tej chwili nie mam, ale nie wiem, co będzie za rok.

    Zdalne sterowanie? Hmm, zdziwię Cie ale to tez jest brane pod uwage.

    Teraz nawet podlogowki w domu
    > nie dolozysz

    Podłogówki nie dołożę??? Nie muszę dokładać, bo leży już kilkaset metrów (za
    dużo wątków chyba prowadzisz)

    za to mozesz opowiadac sasiadom, ze masz nowszy model w
    > pomieszczeniu gospodarczym.

    O tak. Tu masz absolutną racje, to jest tak samo jak z Tobą, przecież też
    wszystkim głośno oznajmiasz że u Ciebie wisi MCR + solary. To samo robimy
    tylko ty nie chcesz przyznać tego że inni mogą mieć inne spojrzenie na ten
    sam problem, może nawet czasami lepsze. Twoje wybory z założenia muszą być
    doskonałe innych mogą co najwyżej Tobie dorównać. To nie jest pierwszy wątek
    gdzie sie spierasz o pierdoły. W ilu wątkach próbujesz wmówić ludziom, że
    Twój kocioł i twoje solary to jest szczyt tego co mozna mieć. Jeśli ktoś
    kupił coś innego to albo przepłacił albo mu to padnie bo kupił szajs.

    Przecież czytając Twoje posty można dojść do wniosku ze masz kocioł
    przewymiarowany i kupę kasy utopiłeś w solarach które się nie zwrócą. Tylko
    to jest Twoja sprawa co Ty z kasą robisz. Chciałeś to masz, widocznie wyszło
    Ci, że to jest to, co chcesz mieć z jakichś tam powodów. Dla mnie jest OK.

    Więc nie udowadniaj mi że mój wybór był błędny bo nie znasz ani moich
    potrzeb ani moich warunków.