  • Data: 2009-08-12 08:38:38
    Temat: Re: rysy na stropie
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomoscinews:h5sgk6$p70$1@news.interia.pl...

    polewajac woda z konewki czerpanej ze studni. Domy te stoja do dzis bez szwanku.

    > No a ile się zawaliło od tego czasu? Ile było remontowanych? Ile było
    > ratowanych? Ile stropów podstemplowano? Ile domów stoi z pęknięciem że
    > rękę można wcisnąć?
    >
    > Wkurza mnie takie bajdurzenie siejące właśnie zamęt w głowie. Jeżeli
    > jest 1% budowli robionych w/w sposobem, a które nie doznały żadnego
    > szwanku przez 40 lat to max i jest to raczej błąd statystyczny
    > (odchylenie) niż prawidłowość.

    sugerujesz, że 99 budynków na 100, z tych wybudowanych w latach
    40-50-60tych juz sie rozpadła, lub zamierza to za chwile zrobić? Była
    gdzies wojna a ja nic nie wiem?
    Odwróc proporcje a i tak bedzie to znacznie za dużo!

    Pozdrawiam
    Michał