  • Data: 2013-04-05 11:23:30
    Temat: Re: sciana jednowarstwowa
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 11:03:40 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Kilka uwag:
    > 1. Nie wiem dlaczego policzyłeś Ytong kontra Solbet. Solbet też robi bloczki
    > na ściany 1w więc należałoby porównywać Solbet z Solbetem albo Ytong z
    > Ytongiem

    w scianie 1w materiał musi być porządny (bo bedzie zupełna energetycznie tragedia)
    wiec ytong, a w scianie 2w tylko wytrzymały - czyli liczył jakikolwiek tani.

    > 2. Jeśli bloczki mają być położone równo to robocizna kosztuje tyle samo, a

    cieńsze ściany murowane = mniejsza cena

    > 3. Przy ścianie 1w nie musisz dawać siatki i kleju no i możesz dać tańszy
    > tynk i na to dobrą farbę.

    farbe? Powiedziales farme???? :-) A ty masz tynk czy farbe? I dlaczego tynk :)

    > niecałe 3 tysiące, a oszczędności czasu jest sporo.

    my nie jestesmy przedsiebiorcami - nie budujemy na czas. Jesli ktos mi powie ze
    wybuduje za 10kzł w miesiąc a drugi 15kzł w dwa tygodnie to wybiore tanszgo.

    > Oba rozwiązania są dla kalkulujących.

    tu sie zgodze. 1W nie jest jakim tam beznadziejnym wyborem - ot nieco droższa i nieco
    gorsza energetycznie. Ale ujdzie...

    b.