  • Data: 2023-07-11 20:39:26
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 11.07.2023 o 20:23, Jarosław Sokołowski napisał:

    > A ja sobie zacząłem wyobrażać drgającego ślimaka w ataku padaczki.

    Zgodnie z lejtmotywem tego wątku, ślimak to stworzenie niecne, wrogie i
    złośliwe (a kto wie, czy do tego nie manipulant!) - więc należy mu się
    i basta. Ale jak to bywa w każdej wojnie, występują tu nieuniknione
    ofiary poboczne - najwyraźniej w postaci wszelkich kręgowców. Skoro
    taki snacol potrafi ubić psa, konia czy człowieka, to pewnie i jakiego
    przechodzącego tędy kreta lub innego jeża też. I znów - nic mi do tego,
    jestem po prostu nieco zaskoczony.

    Mateusz