  • Data: 2011-09-26 18:52:32
    Temat: Re: skrapanie wody na rurach
    Od: "Picia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie. Miałem do tej pory zaizolowane rurami piankowymi tymi szarymi.
    Malowałem kotłownie i je zdjąłem. Wszystkie uchwyty ścienne zardzewiałe a
    farba z rur odeszła tam się to wszystko kisiło - większość instalacji mam
    starego typu z rur typu ocynk. Chyba jednak nie ma na to rady. Trudno usuwać
    wilgoć z kotłowni gdzie jest dobra wentylacja - okno cały czas uchylone a i
    dodatkowy kanał mam do doprowadzenia powietrza do kotła na paliwo stałe.

    --
    Piotr