    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: skur.... oszusty
    Date: Wed, 28 Mar 2012 11:10:34 +0200

    > A pytanie teraz ile taka wylewka może usiąść?
    > Zakładam że styro jest bardziej miękki niż powienien, ale da się na tym
    > zrobić wylewkę - tak powiedział specjalista.
    > Może da się jakoś do tego przygotować, uwzględnić ten centrymetr czy jak,
    > albo zrobić grubiej o ten cm, skoro siądzie.
    > Niewiem. Nawte jak opier.... sprzedawce to pewno w podłodzeni tak mi to
    > zostanie i jakoś muszę z tym żyć.

    Nie mam przekonania czy na pewno siadło ze względu na ten beznajdziejny
    styropian, czy moze dlatego
    ze nie było dobrze wyrownane np piaskiem podłoże (wykonawca wykończeń
    uważa,że to wina podłogówki z czym się nie zgadzam).

    Ja dawałem wylewke ok 5-7cm zbrojenie+ włókna.
    W pokojach są panele więc nie widać czy siadło, w łazienkach
    niestety troche widać, są to moze 2-3mm co widać na spękanej fudze.

    Myślę, że nie należy się tym zbytnio przejmować.
    Po prostu dopilniuj, to co u mnie nie dopilnowałem
    jeśli masz rurki jakieś na podłosze czy kable, to dobrze w tych
    miejscach wyrównaj podłoże piaskiem i daj styropian, tak aby jak staniesz ,
    zeby nie pracował styro.

    A przy wykończeniach w łazienkach zwroc uwagę, aby na łączeniu sciany płytki
    z podłogą
    użyl fugi silikonowej. Moj wykonawca kupił sobie taką fugę
    ale jej nie użył do dziś leży w garażu nowa i czeka na niego. Niedługo wraca
    na inne wykończenia to będzie poprawiał.

    pozdrawiam
    AT