    From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: ślimaki, ratunku!
    Date: Fri, 11 Jun 2010 10:22:55 +0200

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:husnt5$h5e$1@inews.gazeta.pl...

    > U nas pogromcą jeży jest Finger, ten z tyłu z zabawką i klapniętym
    > uszkiem, syn Fena na pierwszym planie:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/92ffaf22aa
    1498e3.html
    > - jeśli jeż wejdzie, zawsze jakoś go złapie i nosi w pysku kulkę, nie
    > sprawia wrażenia bardzo pokłutego, a i jeż wychodzi bez szwanku.
    > Foto sprzed chwili, psy mokre, bo je polałam wężem, u nas już 30 stopni
    > jest.
    > --
    > pozdrawiam psiarzy i kociarzy, B.

    Się wtrącę, mój niewielki Parson Rusell Terrier spokojnie radzi sobie z
    noszeniem jeży w pysku.
    Co prawda wargi ma potem jak balony, ale.... i tak wieczorem wychodzi za
    płot tylko na smyczy.
    Kocha te jeże miłością nie do zdarcia......

    (właśnie leczę kolano skręcone [lekko, więc nie jakiś poważny problem] kiedy
    ganiałam za skubańcem po ciemku po lesie, a skubaniec uciekał z jeżem w
    pysku, bo wiedział, że jak dopadnę, to zabiorę)

    Co do ślimaków, to u mnie w tym roku jakby mniej.

    Pozdrawiam, MK