    From: "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż strychu przez wspólnotę deweloperowi
    Date: Wed, 09 Feb 2011 12:22:57 +0100

    On 2011-02-09 10:19, /// Kaszpir /// wrote:

    > W Waszym przypadku kasa jaką wpłaci developer też pójdzie na jakieś
    > cele. Zapewne na jakieś naprawy / modernizacje więc też na tym
    > zyskacie , bo jeśli nie to WY z waszych pieniędzy będziecie musieli
    > zapłacić za jakieś naprawy/modernizacje i itd ...
    >
    > Więc może warto ? Trochę niedogodności ale za to będą też korzyści ;)

    Ja nie mam nic przeciwko pomysłowi jako takiemu. Chodzi jedynie o to do
    czego odniosłem się w pierwszej wiadomości. Aby wszystko zostało
    przeprowadzone w sposób jak najkorzystniejszy i uczciwy wobec wspólnoty,
    oraz by jeśli to jest należne, pewne niedogodności zostały
    zrekompensowane tym którzy na tym najbardziej cierpią.