    From: "Prawusek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: suszenie ręczników w łazience
    Date: Mon, 14 Dec 2009 02:54:42 +0100

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:d6m66jxf4lyi$.1fl5loau5gpty.dlg@40tude.net...

    > Dobra wentylacja.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Zawsze możesz błyskawicznie skrócić czas suszenia. Wystarczy szmatę
    zanurzyć w spirytusie, a następnie wywiesić po wykręceniu w przewiewnym
    miejscu...
    Tak jak to robi się z firankami stylonowymi po praniu - zanurza w
    denaturacie, w którym zachodzi wybielanie chemiczne i optyczne, oraz
    pobranie wody przez denaturat i rozwieszenie firan na miejscu przewiewnym,
    gdzie po paru minutach (odparowanie spirytusu) są całkowicie suche (żeby
    jeszcze nie te pirydyny)...