  • Data: 2009-12-26 13:36:57
    Temat: Re: swiadectwa energetyczne a ekologia
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b360f5e$1@news.home.net.pl...

    > ILE?!?!
    Myśle ze w standardowym domku jednorodzinnym tyle zarowek mniej wiecej jest.

    > Gorzej - te porządne kosztują stówę ;) Te po 50zł świecą mizerniutko.

    To jeszcze gorzej i juz kompletnie nieoplacalnie

    > Inna sprawa, że wymieniać można tylko te, które są używane stosunkowo
    > długo, a nie np. takie zapalane co dwa dni na minutę

    > I potem jest dziamgot na wysokie rachunki.

    Komfort kosztuje niestety

    > To jest właśnie ten brak myślenia długofalowego, który niestety
    > charakteryzuje wielu ludzi... Jakby zacząć od wymiany żarówek, to potem
    > łatwiej by było odłożyć kolejne 2000zł a rachunki i tak byłyby niższe.

    Tylko ze najpierw trzeba kilka tysięcy zł zainwestowac i czekac
    kilkadziesiąt miesiecy na ich zwrot
    A przy cenie żarówki 100zł jak piszesz to można tego zwrotu nie doczekac;))

    Kris