  • Data: 2011-08-28 12:09:55
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik stabillo napisał:
    > to po co wogole zatrudnia sie geodete i za co on bierze kase?

    To jest pytanie nie do mnie...

    Geodeta wytycza Ci budynek i wbija się w DB, ale co Ty zrobisz dalej i
    czy na swoim, czy na sąsiada terenie będziesz dalej działał, czy
    będziesz działał zgodnie z wytyczeniem przeprowadzonym przez geodetę, to
    już Twoja sprawa i trudno, żeby geodeta odpowiadał za Twoje dalsze
    działania.

    Budujesz, masz PnB na swoje nazwisko, to wszystko, co się z tym wiąże
    ciąży na Tobie łącznie z konsekwencjami przekroczenia granicy z sąsiadem.

    Ja wiedziałem, gdzie jest moja granica i tak ustaliłem sobie odległości,
    żeby był jeszcze margines, bo wiedziałem, że na mnie się potem skrupi
    moja własna niefrasobliwość.

    Naprawdę warto być świadomym inwestorem...

    pozdr.
    Robert G.