  • Data: 2009-10-08 16:34:33
    Temat: Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iza" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hakahq$qg5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tyle, że kiedyś różnica w cenie pomiędzy I a II taryfą była sporo większa.
    > Teraz:
    > I - 0,2587 zł
    > II - 0,2378 zł

    napewno potrafisz obliczyć właściwą cenę kwh?
    nie znam składników dodatkowych u ciebie
    ale biorąc pod uwagę takie jak ja mam
    to naprawdę płacisz więcej:
    I - 0,4219=0,2587+0,1534+0,0098
    II - 0,4010=0,2378+0,1534+0,0098

    enea wałcz (używam nocnej)
    nocna (g12): 1 taryfa: 0.5612zł, 2 taryfa: 0.2378zł
    całodobowa (g11): 0.4725zł

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat