  • Data: 2015-10-25 23:58:34
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-25 o 18:57, Borys Pogoreło pisze:

    > Świetny przykład bardzo zbliżonej architektury, budynki różnią się w
    > zasadzie tylko wysokością i kolorem fasady. Coś Ci argument nie wyszedł...

    Swietny przyklad czegos co okresla sie mianem "kazdy ch..j na swoj
    stroj. A kolor fasady to nic... Tego niby nie reguluja PZP. Ja tam widze
    rozne Balkony, ksztalty okien, wiezyczke na dachu. Nie no w sumie sa
    takie same. Poki jeden nie bedzie katedra, drugi bunkrem to sa
    identyczne o ile pozostaja w jednej lini zabudowy i sie ze soba stykaja.
    Gratuluje poczucia estetyki. Ale zeby nie bylo ponuro to jest tego dobra
    strona. Jezeli urzednicy (a moze jestes jednym z nich?) mysla tak samo
    rozmyslajac o projektach PZP to ja sie z Toba w pelni zgadzam.

    Pozdro.. TK