  • Data: 2015-10-26 00:32:58
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 23:58:34 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Swietny przyklad czegos co okresla sie mianem "kazdy ch..j na swoj
    > stroj. A kolor fasady to nic... Tego niby nie reguluja PZP. Ja tam widze
    > rozne Balkony,

    Dwa konsekwentne wzory, pominąwszy tą paskudną zabudowę na balkonie
    czwartego po prawej.

    > ksztalty okien,

    Konsekwentne, zapewne też zgodne z lokalnym zwyczajem.

    > wiezyczke na dachu. Nie no w sumie sa takie same.

    Są proporcjonalne, w większości podobnej szerokości, mają zachowaną
    symetrię elementów na elewacji. Ktoś nad tym pomyślał, a inwestor nie był
    później mądrzejszy od architekta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl