  • Data: 2016-06-07 12:54:31
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-06 o 18:40, Krzysztof Garus pisze:
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/budowa/16w23.taras
    /DSC_0059.JPG
    > Ten biedaras już nie istnieje, a skarpa jest poszerzona obniżona i wyrównana ;)
    >
    > Myślałem o czymś takim:
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/budowa/16w23.taras
    /DSC_0001.JPG
    > wymiary 3x7m
    > 7 legarów poprzecznych dolnych (co metr), 7 wzdłużnych górnych (co pół metra)
    > Drewno - modrzew (eur albo syb)
    >
    > Legary dolne przytwierdzone prętami gwintowanymi do 21 fundamentów punktowych
    > Deski z odstępami przykręcone wkrętami spax
    > Całość spadek 1% na zewnątrz
    > Całość zaolejowana przed montażem
    >
    > Pod spodem geowłóknika+kamyki

    Mnie dopiero coś takiego czeka, więc temat mnie jak najbardziej
    interesujący...

    Serio aż tyle tych fundamentów trzeba robić? Strasznie dużo mi się
    wydaje, ale patrzę oczami laika w kwestii takich konstrukcji...

    Zakładałem, że takie fundamenty, to głównie w narożnikach, coś tam po
    środku i tyle. A tu gęsto niczym w sadzie tych betonowych słupków...

    Pzdr
    --
    /__/_* /