  • Data: 2016-06-06 21:51:27
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 18:40:20 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:

    > Deski z odstępami przykręcone wkrętami spax

    Doradze tylko tyle, ze spaxy sobie daruj - straaasznie drogie :)
    Polecam te wkrety ciesielskie:

    http://jgm24.iai-shop.com/product-pol-806-WKRETY-CIE
    SIELSKIE-TORX-WKRET-200-szt-.html

    Ostatnio sie pojawilo sporo roznych firm ale wszystkie wygladaja praktycznie
    tak samo. Uzywam chyba 3 sezon i zadnych zlych objawow - zaden nie zaczal
    rdzewiec, zaden nie strzelil :)

    Co do tego miejsca pod oknem - jezeli nie dasz tam fundamentu to przynajmniej
    daj sam legar i skrec kazda deske normalnie dwoma wkretami - zapobiegnie to
    skrecaniu sie desek. "trampolinowania" sie nie boj - to bedzie tak skrecone
    i tyle wazylo ze nic sie nie stanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.