  • Data: 2016-06-07 13:32:13
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:54:32 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Serio aż tyle tych fundamentów trzeba robić? Strasznie dużo mi się
    > wydaje, ale patrzę oczami laika w kwestii takich konstrukcji...
    >
    > Zakładałem, że takie fundamenty, to głównie w narożnikach, coś tam po
    > środku i tyle. A tu gęsto niczym w sadzie tych betonowych słupków...

    To wszystko zalezy glownie od przekrojow legarow jakie beda na tych
    fundamentach sie opieraly :) Im grubsze legary tym moze byc ich podparcie
    rzadziej. Musisz poszukac w sieci - jak robilem swoj taras to sie takich
    dokopalem. Ja mam bodaj "siatke" podparcia co chyba 1,5m ale legary
    grubsze (nie pamietam - 10x8 chyba).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.