  • Data: 2016-06-07 13:12:24
    Temat: Re: taras drewniany mi się zamarzył
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.06.2016 18:40, Krzysztof Garus wrote:
    > http://drozd.ddns.net/~bajcik/pub/budowa/16w23.taras
    /DSC_0059.JPG
    > Ten biedaras już nie istnieje, a skarpa jest poszerzona obniżona i wyrównana;)

    Miałem identyczną sytuację i już w zasadzie miałem zrobić jak w Twoich
    planach... ale zrobiłem jednak kostką brukową.
    U ciebie widzę też by się dało bo masz całkiem nisko próg okna.
    Takie rozwiązanie jest lepsze, chyba, że tak kochasz drewno, że
    koniecznie chcesz mieć drewniane.

    A w Twoim projekcie nie widzę problemów.
    Nie podoba mi się tylko to w jaki sposób legary łączone są z betonem.
    Powinna być jakaś izolacja pozioma na tych betonowych słupach.
    Są takie specjalne klocki do poziomowania legarów pod taras, które
    robiłyby od razu za izolację:
    https://www.google.pl/search?q=poziomowanie+legar%C3
    %B3w+pod+taras&espv=2&biw=1920&bih=1031&source=lnms&
    tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQ44Lu45XNAhWCDiwKHVuiC18Q_
    AUIBigB

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info