  • Data: 2012-03-08 19:06:28
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1oym4t0mvl3p2$.m7c80iagqkqy$.dlg@40tude.net...

    > Dlatego kombinuje, jak chocby czesciowo zamknkac ten komin - stad pomysl z
    > pianka niskoprezna.

    Ja już wiele razy dawałem foty jaka to była paskudna robota ale łupałem
    ściany szczytowe o 25cm, połowałem za długie narproża, a na koniec od
    wewnątrz rozbieram skosy.
    Żadna pianka nic nie da.
    Mnie idzie na naprawę jednego narożnika 12 butelek kleju pianowego,
    styropian, dodatkowa membrana i zwykle balot wełny.

    Musisz systematycznie rozbierać podbitkę, uciąć styropian, flexem
    odpiłowywać, dalej młotkiem i dłutem. Na to docinasz styropian 12-20cm
    szczelnie przyklejasz na pianę czy tam na cementowy. Piana lepsza, bo po
    łupaniu bedą nierówności. Dopiero na to docinasz styro na elewację i
    zakładasz podbitkę.

    Jakieś straty zawsze będą.