  • Data: 2010-01-18 13:49:50
    Temat: Re: wanny z hydromasazem - opinie
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak zamierzasz uzywac rzadko to ogolnie sredni pomysl
    ale jak raz na tydzien czy 2 tygodnie to bedzie git.chodzi o to zeby woda w
    przewodach ktora nie splywa podczas spuszczania wody nie zaczela zyc
    wlasnym zyciem. Ogolnie polecam.

    fajna sprawa. ja mam duza dwuosobowa narozna 155x155cm i polozyc sie w tym
    po pracy to przyjemnosc
    zwlaszcza z zona. miejsca wystarczajaco duzo.

    minus - kazda kapiel to olbrzymia ilosc wody do nalania i spuszczenia
    (przynajmniej w mojej wannie) chociaz sa tez takie fajne male wanienki z
    hydro.
    poza tym jakosc wykonania chinskich laminatow pozostawia troche do zyczenia.
    zwroc uwage na krawedz przylegajaca do sciany:) u mnie nie przypomina to
    linii prostej:P

    badz swiadom ze to duzo bardziej skomplikowane urzadzenie niz zwykla wanna i
    licz sie z tym ze moze ci jaksi przewod od czasu do czasu ciec, moze sie
    pompa spartolic iiii tak dalej. nie mniej jednak uwazam ze to fajna sprawa
    mimo minusow. Polecam jesli masz druga lazienke gdzie masz prysznic do
    codziennego mycia a np wanne z hydro do relaksu.