  • Data: 2010-01-22 22:34:50
    Temat: Re: wanny z hydromasazem - opinie
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 21:13, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
    > pytanie o wanny z hydromasazem - jakie macie opinie, doswiadczenia,
    > jakie sa teraz ceny sensownych, jakie marki  itp.
    > oczywiscie i taniej tym lepiej :)
    >
    > ja slyszalem opinie zeby nie pchac sie w taka wanne a jezeli juz to
    > pamietac, ze lubia sie rozszczelniac uszczelki i lepiej miec dobry
    > dostep w celu naprawy, czyli np. nie zabudowywac jej jakos specjalnie.

    Syf, syf, syf :) Znajomemu kiedys w markiecie sprzedawca odpalil
    pokazowa wanne to prawie zwymiotowal od wywiewow ktore z niej
    buchnely ;)

    Lepsza zwykla wanna i do tego jacuzzi z ktorego wode wylewasz raz na
    kilka tygodni lub miesiecy (zalezy od uzytych filtrow i stopnia
    zabrudzenia osob zazywajacych babelkowych przyjemnosci ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.