  • Data: 2009-07-20 00:49:23
    Temat: Re: wbijanie szalunków do ławy
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 07:33, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:

    > zbedna

    > Jestem pod wrazeniem.
    > A co do tego, ze ta izolacja jest szkodliwa to mozesz powolac sie na mnie;
    > napisz Tornad tak pisze i to powinno wystarczyc.

    No i miały być sensowne argumenty a jest bełkot jak zwykle...
    :-(

    > Czy "zmadrzalem" to sprawa gustu
    > faktem jest, ze jakichs blednych technicznie rozwiazan doliczyc byloby mi sie
    > trudno. Jakos wszystko co, czy projektowalem, opracowywalem czy nadzorowalem,
    > kupy sie trzyma.

    No i właśnie te Twoje bajeczki kupy się nie trzymają... Nie raz
    opowiadałeś że jesteś zwykłym wykonawcą. Takim robolem z berecikiem co
    po budowie z kielnią lata. A tu nagle wyskakujesz z jakimiś studiami
    (jakimi?) i że "projektowałeś", "opracowywałeś" itp... Czyli kielnię
    to tylko w rękach innych widziałeś... To co jest w końcu prawdą?
    ;-)