    From: "Tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wbijanie szalunków do ławy
    Date: Mon, 20 Jul 2009 04:49:32 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > No i miały być sensowne argumenty a jest bełkot jak zwykle...
    W zimie zapewne, bo teraz jastem bardzo zajety naskrobie na ten temat jakis
    artykulik, z ktorego dowiesz sie wiecej. Na razie mozesz ale nie musisz
    wierzyc na slowo.

    > No i właśnie te Twoje bajeczki kupy się nie trzymają... Nie raz
    > opowiadałeś że jesteś zwykłym wykonawcą. Takim robolem z berecikiem co
    > po budowie z kielnią lata. A tu nagle wyskakujesz z jakimiś studiami
    > (jakimi?) i że "projektowałeś", "opracowywałeś" itp... Czyli kielnię
    > to tylko w rękach innych widziałeś... To co jest w końcu prawdą?
    > ;-)
    Ja jestem wykonawca niezwyklym, najczesciej robie to, czego inni, czesto
    wysokiej klasy fachowcy nie umieja i prosze, skonczmy ten temat. Jesli
    uwazasz, ze to co pisze to belkot - Twoja sprawa. Ciebie tez moge ocenic jako
    kogos w rodzaju ochraniarza haremu, ktory bardzo dobrze wie jak to sie robi
    tyle, ze sam nie potrafi.
    Uczono mnie, ze zadna praca nie hanbi i bardzo mnie dziwi, ze Ty posiadajacy
    dyplom magistra inzyniera (ale czego to juz nie napisales) oceniasz ludzi po
    tym czy nasza na glowie berecik. Popraw sie, bo sie wstydze za Ciebie.
    Tornad